Blog

Klanttevredenheid

klanttevredenheid

8 april 2014

In het kader van de kwaliteitseisen die het UWV stelt is door XS2Quality Kwaliteit & Onderzoek een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder de cliënten van Human Health. Het betreft alle “UWV cliënten” uit de periode 1 juni tot 1 december 2013 met een lopend of in die periode afgerond traject. Cliënten konden deelnemen aan het onderzoek door het invullen van een online vragenlijst. Deze vragenlijst is in week 12 en 13 van 2014 beschikbaar gesteld.

Vragen die gesteld werden gingen over snelheid van handelen, bejegening/communicatie, privacy, resultaat en kwaliteit van begeleiding. Cliënten waardeerden de diensten van Human Health met een gemiddelde rapportcijfer van 8,8!

Maar wat het meest tekenend was, waren de persoonlijke opmerkingen die cliënten aan het einde van de vragenlijst gaven over de zaken die zij het best vonden.

  • De persoonlijke en professionele benadering met enthousiasme
  • De begeleiding is uitstekend, alles gaat in overleg en ze leven zich goed in de mensen in. Krijg ook alle steun die ik nodig heb.
  • Ik vind ze goed
  • Ja zijn vriendelijk mensen hoe je mensen omgaat en ze vertellen wat ze gaan doen met klant daar geef ik cijfer een 9 vriendelijkheid en het sfeer ziet ook goed uit je kan koffie pakken en thee dat en tv kranten liggen op tafel tijd schiften liggen ook op tafel en omgeving zit ook goed uit hoor
  • Omdat ik tevreden ben
  • Inleving en overleg
  • Ze luisteren naar je en nemen de tijd voor je probleem
  • Ik geef een 10 omdat ik op alle vragen niks anders als goed kon invullen, zeer tevreden
  • Ze hebben mij super begeleid. Ik ben van mijn klacht af en heb nergens last meer van. Vanaf het eerste gesprek heb ik er een super fijn gevoel bij gehad. Dat heb ik niet snel dat ik los kom en vertel wat mij dwars zit etc..hartelijk dank daarvoor
  • Begrip, mens tot mens benadering, uitdaging zoeken in probleem

Add a Comment